top of page
  • bjarnedecoutere

Dag 19

Vandaag heb ik gewerkt aan een keukentablet dit heeft mij een hele dag bezig gehouden dus mijn dag ging redelijk snel voorbij. Na het werk heb ik weer gekookt.

3 weergaven

Recente blogposts

Alles weergeven

Dag 20

Vandaag een rustige dag gehad op het werk want het was vrijdag en het was onze laatste dag dit betekend dat we afscheid hebben moeten nemen van onze collega's. Deze avond hebben we durum gegeten en on

Dag 20

Vandaag weer een rustig dagje op het werk gehad deze middag zijn we gaan eten met de baas in een hamburger zaakje en na het werk zijn we gaan uiteten in een paella zaak .

Dag 18

Vandaag ben ik mee gaan kasten plaatsen in een bakker. Tijdens de rit naar daar heb ik wat meer geleerd over de geschiedenis van Mallorca want Toni een van de plaatsers heeft hierover documontaires ge

bottom of page